mitt mål

Till att börja med så ser jag fram emot att gå ner lite i vikt men det är ju inte den enda anledningen till att jag börjar med det här. Det känns lite missvisande att det kallas för en diet för det är ju meningen att det ska bli en livsstil.

Alla fördelar med att motverka sjukdomar och leva längre är ju ganska svårt att mäta så det första målet får bli vikten.

Vet inte vad man ska sätta för första måldatum utan jag sätter målet att gå ner 5 kilo till att börja med så får vi se hur lång tid det tar att komma dit.

Har också sagt att jag testar först 5 veckor för att se hur jag mår efter det och gör sen en utvärdering om det känns ok att fortsätta med.

 

One thought on “mitt mål

Kommentera

