ännu en fastavecka över

20130111-110613.jpg

Visst att det går ganska lätt att fasta men när man vaknar upp på fredagen och vet att nu är det långt till nästa tisdag och man har en hel helg framöver att äta goda saker på.

Blir att man vill unna sig lite extra för att bryta fastan…
Så idag fick det bli en bulle och hasselnötskaffe ifrån Indiska ( tips från min syster)
Allt blir lite godare när man har haft en dag av soppor och grönt te.
Drömmer mig bort och tänker att jag kommer både gå ner i vikt och må bättre men fortsätta äta som vanligt.

Märker dock att jag blir mättare mycket snabbare och inbillar mig att byxorna sitter lite lösare.

Kommentera

