centimeter-millimeter-kilo-å-gram

Min vän sa precis till mig att folk nog är intresserade av att verkligen kunna se vilka framgångar jag eventuellt gör med att lägga ut vad jag väger eller hur många centimetrar jag kommer att tappa plus före och efter bilder. Jag kan hålla med om att det kan vara intressant, sånt säljer om man kollar på typ aftonbladet.

Visst startar jag den här dieten för att tappa några kilon men huvudsakligen känns det för att bli piggare, må bättre och kanske till och med leva längre. Där kan alla dieter som t ex lchf, gi och atkins slänga sig i väggen!

Jag har ingen våg hemma och visade sig att Friskis & Svettis inte har några vågar på sina anläggningar (det är känslan som räknas sa de till mig) så har för tillfället bara ett hum om vad jag väger. Jag känner ju för det mest på mina kläder om jag har gått upp eller ner och jag tycker det räcker. Men eftersom jag nu började den här bloggen så ska jag nog få fram en liten siffra så jag i framtiden ska kunna visa er fin fina resultat!

Skulle dock vilja gå och testa mina blodvärden för det är ju där den största skillnaden ska ske!

Kommentera

