Minskning

Här har det hänt saker. Inte minst som har gjort att jag inte hinner att blogga men också att det nu har gått 5 veckor på 5:2 dieten!

Jag mätte mig i förrgår och blev faktiskt förvånad över vad som hade hänt. Känner att visst har vissa dagar varit jobbiga i början att fasta men tycker verkligen att den här dieten är typ lättaste jag har gjort,

Så nu voilá:

Stuss: – 2.5 cm

Midja: -6 cm!!

Byst: -2cm

Lår: -2 cm

Överarm: -0.5 cm

Rätt så bra va? Detta är på endast 5 veckor!! Kan verkligen säga att de dagar som jag äter som vanligt inte har tänkt på vad jag stoppar i mig men har dock märkt att jag inte alls är lika hungrig och äter mindre potioner.

I helgen har jag varit sjuk och fortfarande är så känner mig inte hel pepp på att fasta idag och plus att Joni inte ville sova igen… inte den bästa kombon. Har ätit en lätt frukost så får se efter lunch om jag fastar eller ej. Beror helt på dagsform.

One thought on “Minskning

Kommentera

