Dålig uppdatering!

Det var nu länge sen jag skrev och det är för jag har haft så himla mycket att göra med mitt nya företag. Detta har också inneburit att jag ha skippat massor av fasta dagar då jag har känt att när jag ska jobba ca 12 timmar och vara på topp så måste jag fylla på med energi under hela dagen.

Jag vägde mig i söndags och trots slarv så har det hänt grejer och jag var nöjd med resultatet. Lovar att dela med mig med siffrorna i helgen!

Så nu känner jag att stressen börjar lägga sig och ska komma igång med fastan nästa vecka igen!

3 thoughts on “Dålig uppdatering!

  1. Hej!
    Jag är inne på min andra vecka!!!
    Det går jättebra, hur lätt som helst, skönt!
    Jag ersätter två mål med en shake som har 220 kalorier / måltid. Funkar det tror du?
    Vad äter du till frukost/lunch Maria. Har du nått tips på vägen?
    Kram kram

  2. Hejsan!
    Har precis borjat min andra vecka pa dieten. Forsta veckan gick galant, och jag har redan gatt ner 1.2kg! Jag sag nastan fram emot andra fastadagen. MyFitnessPal appen ar toppen – tack for tipset!

  3. Hej! Åh vad spännande! Jag såg just på tv om dn här dieten o började googla och hittade då din blogg! Jag kommer nog att titta in fler gånger! Om du vill får du gärna skriva lite övergripande om hur dieten fungerar och vad man bör tänka på. 500 kcal om dagen vid fasta? Äter du störst mängd på morgonen o minskar intaget under dagen?

    Lycka till!

    Carolina

Kommentera

