Com hem…

Hade sett fram emot att svara på alla frågor som jag har fått sen dokumentären visades i svt men då kommer man hem till att ingen tv eller internet funkar här hemma… Gick in och kollade på com hems hemsida och då skulle det ta tills imorgon innan det skulle funka igen så att det får bli en cliffhanger! Skriver från mobilen nu så får bli ett litet inlägg.

Sjukt kul dock att så många har hittat hit men jag har ju alltid vetat att det här kommer att bli stort och var bara en tidsfråga innan vi svenskar skulle få nys om dieten.

Michael Mosleys dokumentär visades ju i England redan i augusti förra året och är väldigt populär där pga man faktiskt får ära precis vad man vill och att man märker snabba resultat. Den sändes mitt under OS och jag har läst att Michael själv trodde att den skulle försvinna i allt sportbrus men han hade fel. Den blev väldigt omtalad och omskriven.

Återkommer imorgon med svar på era frågor plus lite hur dieten går för mig för tillfället….

Kommentera

