Vetenskapens värld

Såg att Vetenskapens värld visade dokumentären igår och vips är det massa aktivitet på min blogg! Vad roligt!

Jag har ju varit lite frånvarande här för att haft så mycket jobb och plus att jag inte har fastat de senaste veckorna.

Men nu känner jag mig redo igen och tänkte sätta igång efter påsk! Kändes som att det var en hint till mig att sätta igång igen när den visades på svt.

Har fått lite kommentarer så lovar att komma med tips och berätta mer om dieten och hur den går till!

One thought on “Vetenskapens värld

Kommentera

