Bambi

20130331-110011.jpg
Var ute på en löparrunda i fredags. Det var ett tag sen sist och tvekade om jag skulle ta med mig broddarna till skorna för gatorna är ju fria från snö nu. Sprang i Lill-Jans skogen och vet att det brukar dröja innan all snö är borta där så tog broddarna och vilken jävla tur för vilken isbana det var!
Fast jag är impad vad effektiva broddarna är men det är ju alltid läskigt att springa nedför i en brant isbacke.

Älskar att det finns så många bra parker nära där vi bor. Man är mitt inne i stan men plötsligt så är du helt själv i ett spår och så dyker tre rådjur upp dom knappt bryr sig om mig. Jag trodde först den ena var en hund som inte var kopplad och kom typ 2 meter ifrån mig.

Rundan gick bra trots is och någorlunda dålig form. Men känner mig peppad inför en ny löparsäsong och funderar på att anmäla mig till några lopp.

2 thoughts on “Bambi

  1. Hej! Hittade hit pga av 5:2 dieten som jag tänkte testa fr.o.m imorgon🙂 Tänkte fråga hur du gör på dina fastedagar? Du brukar äta frukost och sedan en sen lunch eller hur överlever du dagen? Sen funderar jag på hur många timmar du har fasta från dagen innan s.a.s. Hur äter du dom andra dagarna när du inte fastar? Försöker du hålla någon slags kcal nivå eller äter precis vad som? Tusen frågor jag vet🙂 Hoppas att du kan svara iaf! Ha en skön dag!

    • Jag har skrivit lite om hur jag fastar i inlägget Q&A så kolla gärna där. De andra dagarna äter jag precis det jag vill och älskar att unna mig🙂 Har märkt att fastadagarna gör så att man krymper magsäcken så orkar inte äta alls lika mycket plus blir inte lika sugen på onyttigheter. Speciellt dagen efter fastan. Trots att jag unnat mig massor så har det hänt saker på vågen så tycker att det är den optimala dieten!

Kommentera

