Jobb+fasta=?

Imorgon blir min första dag då jag ska fasta och också jobba hela dagen.
Känns som om det inte ska vara svårare då jag ändå äter en helt ok lunch.

Visst säger också Michael Mosley i dokumentären att han helst fastar på jobbdagar för då hinner man inte tänka på att äta?

Blev t om att jag hoppade över middagen ikväll eller fick bli en mini delicatoboll (nyttigt) . Ibland när det går för långt tills jag får mat så går hungern automatiskt över till mättnadskänsla och känns onödigt att äta bara för att äta.

One thought on “Jobb+fasta=?

  1. Lycka till idag! Det går säkert bra, du har ju rutin nu🙂. Jag kör min första fastadag någonsin idag, lite scary faktiskt :-)… Men jag tror mest det sitter i huvudet, tror inte jag tänkt på något annat på hela morgonen tills jag satte mig och åt frukost, att jag ska äta färre kalorier idag alltså , vad knäpp man är🙂

Kommentera

