16-19

Ännu en fastadag är slut och jag ser fram emot en helg med god mat. Har märkt att tiden mellan 16-19 är svårast på fastadagarna. Man är så inställd på att äta middag och kroppen undrar varför den inte får middag.
Men så plötsligt så hajjar kroppen och knoppen att det kommer ingen middag och ”fastamode” ställs in.

Tänker alltid vid den här tiden att jag ska äta så mycket frukost! Fantiserar om en hotellfrukostbuffé.
Så kommer morgonen, men fastamode är fortfarande inställt, och jag är inte alls sugen på att äta.

Sen när jag väl äter frukost så smakar det ju alltid lite godare än vanligare och man uppskattar frukosten lite extra.

Igår kväll var det dock inte så jobbigt för jag somnade vid 18.15 med Joni så idag känner jag mig äntligen lite utvilad.

2 thoughts on “16-19

  1. Hej!
    De pratade om dieten idag då jag var på kurs så jag direkt hem och googlade🙂 Har nu sett dokumentären och tycker också det verkar värt att prova. Plus att din sida kom upp då jag googlade så då blev jag ju nyfiken och ville titta in🙂 Kommer nog titta in flera gånger och se hur det går för dig🙂
    Önskar dig en trevlig helg/ Susanna

Kommentera

