Uppe innan tuppen

Klockan är nu 06.30 och har varit vaken sen 04.05 då Joni fick för sig att vakna och var väldigt missnöjd.
Ska nu iväg och jobba och har inte planerat något inför fastadagen men känner jag mig rätt så blir det en frukt till frukost och en sallad till lunch. Ska kolla upp vad min favorit sallad från Panini innehåller för kalorier, hoppas att det är under 500.

Känns som att det kommer bli en lång dag men på eftermiddagen ska jag träffa två vänner som alltid ger mig så mycket energi så längtar dit och sen så längtar jag såklart tills jag får sova igen… Härligt när man känner så när dagen ens inte har börjat.

Kommentera

