Ayurvedisk massage

Nu när jag ändå är igång och tipsar om saker så kom jag precis hem ifrån den absolut bästa massagen jag någonsin har varit på. För ett år sen så fick jag ett presentkort av min fina arbetskamrater på Centralbadet och valde då att gå på en Ayurvedisk deep tissue massage och herregud vad jag behövde det till min trötta kropp som hade varit med om en förlossning och sen massa nätter av amning. Efteråt så var jag som om jag trippade på små moln och kände mig som en ny människa.

Sen har nu ett år passerat och jag har pratat med typ alla om hur bra det var så nu när ryggen började kännas lite stel igen efter att ha jobbat mycket så bokade jag in en 90 min massage hos samma kille fast på hans egna ställe på Luntmakargatan 94.

Det var precis lika bra denna gång och jag bokade in en till tid om 3 veckor. Har du ont i ryggen eller bara vill få en massage som får dig att känna sig som ny så  och jag kan säga att du kommer inte bli besviken.

HÄR hittar du Alok

One thought on “Ayurvedisk massage

  1. Låter inte dumt med massage. Och tänk vad lite kan göra så mycket för kroppen.
    Önskar dig en underbar söndag / Susanna

Kommentera

