Helgen

Snart är helgen slut och den har innehållit mycket god mat och trevligt sällskap! Man njuter nästan alltid lite extra när helgen kommer och en fastavecka är slut.

Det har varit både middag och brunch ute och allt har varit supergott. Det jag märker är dock att jag inte riktigt kan äta så mycket och i fredags så var det som om kroppen sa till och jag blev sjukt illamående efter att jag ätit halva efterrätten. Sen var det brunch på lördag och sen på kvällen var jag inte alls så hungrig så fick bli sallad till middag.

Idag var jag också och träffade en journalist som intervjuade mig om dieten! Så kul att det börjas skrivas mer och mer i svensk media och 5:2 dieten börjar bli känd. Tror detta är bara början innan det kommer bli lika eller tom större än GI eller LCHF.

Lovar att dela med mig när artikeln är i tryck: )

20130421-200941.jpg20130421-200952.jpg20130421-201014.jpg

God öl från i fredags              Kinesiskt te från i lördags            Blommigt print på min klänning

One thought on “Helgen

  1. Har också märkt att jag inte kan äta lika mycket som förut. Särskilt inte sötsaker, som jag kan bli lätt illamående av. Blir nöjd med en lien bit choklad… ”Anjenämt” problem, tycker jag. Jag är inne på min 3 e vecka, går finfint, tycker jag. Kan tom träna lite lätt.
    Tack för din blogg!

Kommentera

