Det är helg!

Men här sitter jag och jobbar…  Ska inte klaga dock för är man nystartad som egen företagare så är man glad att man har mycket uppdrag.

Bloggen kanske blir lite drabbad då det ibland är svårt att få tid att skriva. Har en massa inlägg i huvudet som jag vill få ut men tiden räcker inte till.

Nu sitter jag här och jobbar samtidigt som jag dricker Orangina och äter smågodis.

Igår var jag på The Flying Elk i Gamla Stan som är en nyöppnad restaurang och hade det bästa sällskapet och vi blev typ sist att lämna restaurangen när de stängde så trevligt hade vi det.

Jag hade ju min fastadag i onsdags så jag gick ”all in” och åt fish and chips. Var lite för mycket friterat för min smak ( och då gillar jag friterad mat) men blev bara att jag åt upp hälften. Har märk att detta händer mer ofta nu när jag går på 5:2.

Stället var dock väldigt trevligt och de hade en hamburgare som de bara serverar på söndagar så det får bli en söndags middag där snart.

20130426-203806.jpg

Kommentera

