Det har hänt grejer

Senast jag mätte mig var för tre veckor sen och oj vad det har hänt grejer. Har verkligen märk att jag inte äter lika mycket som tidigare utan blir ofta att jag inte äter upp för jag blir för mätt. Jag har ju alltid på mina vanliga dagar ätit vad som faller mig in som t ex igår blev det pizza till middag men åt då 3/4 av pizzan och brukar alltid annars äta hela.

Så här såg måtten ut igår:

Stuss: 96 cm – minus 4,5 cm

Midja: 70 cm – minus 8 cm

Byst: 88 cm – minus 4 cm

Lår: 58 cm – minus 4 cm

Överarm: 29 cm – minus 2 cm

(Skillnaden är ifrån 13 januari 2013)

20130428-123505.jpg

Sen så klart så känner jag ju skillnad på hur jag mår. Har så himla mycket energi!

Nu ska vi straxt iväg och träffa lilla B som är Jonis nya kusin som kom för en vecka sen  ska bli så mysigt.

Kram och ha en härlig söndag!

2 thoughts on “Det har hänt grejer

  1. När kände du att du fick mer energi från första början eller efter ett tag?
    Jag har provat i någon vecka och känner mig bara super trött, hängig och ont i huvudet men det kanske är någon omställningsgrej?
    Fungerar bra för övrig, härligt och känna sig mätt och nöjd snabbare när man äter🙂
    Tack för bra blogg!🙂

    • Absolut är det din kropp som undrar vad det är som händer. Jag tyckte att de tre första veckorna var jobbiga men sen var det som om kroppen anpassade sig och nu känns fastadagarna inte alls jobbiga. Håll ut det blir bättre, jag lovar!

Kommentera

