Maria blev smal…

Säger bara HA! Går in på Expressens hemsida och ser att de har lagt ut artikeln på hemsidan nu och står så här:

20130429-180539.jpg

Haha ja tjock har jag aldrig varit men förstår ju att det måste locka folk att läsa artikeln.

Här är hela artikeln

Jag måste säga det igen att jag tycker själv inte att 5:2 dieten går ut på att man ska gå ner i vikt utan hälsoaspekterna är mycket coolare och att man tappar några kilon är bara ett plus!

One thought on “Maria blev smal…

  1. Jag rekommenderar en länk till siten MåBra, där finns en viktcoach som heter Maria Tegnér som under läkarkontroll ska göra 52:an under ett antal veckor. Där får ni läsa om hennes upplevelser o även ta del av hennes recept.
    http://viktcoachen.mabra.com/kategori/52-dieten/
    Känns seriöst🙂
    Själv är jag inne på min 4:e vecka nu och det går hur bra som helst!!!

Kommentera

