Bikram <3 Fastadag

Jag kom precis hem ifrån ett pass Bikram yoga och har också fasta idag. Åt senast kl 12, då jag åt en kycklingsallad.

Passet var jobbigt men inte jobbigare än en vanlig ätardag.

Trodde att jag skulle vara helt död och sjukt hungrig efter men känner mig riktigt pigg och inte så värst hungrig.

Det var faktiskt första gången jag tränade på en fastadag och måste säga att jag t om tror att det kan vara bra att träna då endorfinerna ger en energi!

Nu gäller det bara att fylla på vätskedepåerna och dricka MASSOR med vatten! Skål!

3 thoughts on “Bikram <3 Fastadag

  1. Själv är jag yogalärare men har aldrig testat Bikram. Vad gäller endorfinerna så ger de så j-a mycket energi. Något att leva på ett tag. Har du en endagsfasta? Själv har jag detoxat några dagar och försöker att omvandla fett till muskler genom hård träning och bestämd diet. Lycka till!❤

    • Har nu läst hur du gör för att gå ner i vikt. Två fastedagar i veckan, vilken styrka du har! Själv hade jag aldrig klarat det. Jag tycker att det var jobbigt att detoxa i fyra dagar. Blev irriterad och mådde sådär. Men det gav resultat som var värt det.🙂❤

  2. Precis börjat med 5 2 grejen, idag åt jag ingen frukost, hungrig men snart är det lunch och då får jag äta igen. Men då blir det en lätt omelett och till middag en tomatsoppa. Har fastat förut men en hel dag så det här lär nog gå mycket bättre. Kul att läsa om andra som kör detta.🙂

Kommentera

