Paris

Har varit i Paris i helgen och ser att svt har visat dokumentären igen plus att jag vet att de skulle prata om det i Godmorgon Sverige imorse. Blev tillfrågad att vara med men var ju bortrest så var lite tråkigt då det hade varit kul att medverka.

Jag har ju haft en rätt hektiskt tid med flytt och jobb och har haft en vecka med 6:1 och förra veckan hade jag inga fastadagar. Tycker att det känns helt ok att vara flexibel men efter en helg i Paris med MASSOR av god mat så känner jag mig taggad att komma tillbaka till mitt 5:2 liv.
Vägde mig förra veckan och trots att jag ändå har ätit mycket de senaste veckorna så har jag inte gått upp något så det känns skönt. Har ju dock inte vägt mig efter den här helgen…

Jag tänker fasta tisdag och torsdag den här veckan! Så imorgon kör jag igen!

Förstår att jag haft många nya 5:2:are inne på bloggen så lovar att jag lägger ut hur jag brukar äta och ska försöka blogga lite oftare.

Här får ni se hur härligt jag har haft det i en av mina favoritstäder PARIS < 3

20130610-223306.jpg

Kommentera

