ruskväder

Idag brukar jag oftast fasta men efter som det blev en helkväll med gamla kollegor så är jag inte super pigg idag och känns ganska mysigt att sitta inne med lite tända ljus ( Det på bilden är nyinköpt  Paris i helgen och luktar fantastiskt) plus att äta lite gott medans man jobbar. Det får bli fasta imorgon istället.

20130613-153023.jpg

Kul att ni kommenterar mycket då blir det alltid mycket roligare att blogga okcså! Håller verkligen med allas kommentarer om Rössner. De borde kanske ha haft någon annan som uttalar sig som är mer insatt men efter som dieten är relativt ny så kanske det var svårt att hitta någon. Sen ville de väl göra en nyhet av det och var tvungen att kritisera lite🙂

One thought on “ruskväder

  1. Jag är väldigt förvånad över att rössner inte kommenterade någonting om dieten/metoden i sak, utan bara raljerade. Vad tillförde det, egentligen? För min del är jag, som 5:2-fastar sedan fyra veckor, ändå intresserad av saklig och underbyggd diskussion av både fördelar och eventuella nackdelar.

Kommentera

