Snack i Podcast

Lyssnar nu på Filip och Fredriks senaste podcast och Fredrik Wikingsson har börjat med 5:2 och snackar om det.

Du kan lyssna här:

Filip och Fredriks podcast

One thought on “Snack i Podcast

  1. Tack för en motiverande blogg. Har följt dig ett tag men aldrig kommenterat tidigare.

    På måndag börjar jag med 5:2 och kommer att blogga på http://swisslisas.blogspot.ch/
    Lyckades komma i superbröllopsform förra sommaren mha 5:2 men tappade tyvärr fokus på mat och träning efter min bröllopsdag. Jag vet att 5:2 funkar för mig så i sommar bloggar jag om hur jag blir av med de sista envisa 5 kilona. Hoppas på lite pepp från dina 5:2 bloggföljare🙂

Kommentera

