Bästa gymmet

Jag har nu haft semester i två veckor och har inte fastat under dessa veckor utan ätit det jag har velat och istället tränat nästan varje dag.

Har kört pass genom appen Nike Training och haft det här som mitt gym

20130727-220641.jpg
Hur härligt som helst!

Sen har jag sprungit en del och har en runda på nästan 6 km som är perfekt.

När jag kommer tillbaka från semestern blir det 5:2 igen men är skönt att kunna pausa igen och ofta när jag gjort det så saknar man fastan lite och känner sig taggad att köra igen.

Kommentera

