Mat en vanlig dag

Det är många som har frågat mig vad jag stoppar i mig en vanlig dag så idag har jag fotat allt jag ätit.

20130813-203648.jpg

Började dagen hemma med lite turkisk yoghurt med lite müsli och ett glas juice eftersom jag fastade igår så åt jag lite mer till frukost och köpte en macka, juice och latte på väg till jobbet.

Sen blev det en kopp kaffe med mjölk innan lunch.

Till lunch blev det en kycklingrätt med ris.

En latte med lite mörk choklad efter lunch och en kaffe med mjölk på eftermiddagen. Blev mycket kaffe idag och kanske för det mesta kanske det blir 2-3 koppar

Till middag fick det bli indiskt Tikka masala med naan bröd och både till lunc och middag orkade jag inte äta upp. Speciellt middagen eftersom man fick en gigantisk portion.

Voilá! så äter jag ; )

Kommentera

