Piggare

Här är artikeln:

20130814-122746.jpg

Igår kväll vid klockan nio så ringde journalisten från Aftonbladet och ville göra en intervju och då satt jag nästan redo att gå och lägga mig men tänkte att jag kunde ställa upp. Sen så skulle den vara med i dagens tidning så vid 21.30 så var fotografen hos mig så det var bara att hoppa upp och sminka sig lite och få på sig något passande..

Där av att jag själv inte tycker att jag ser så pigg ut på bilderna ; )

Men jag gillar att löpet handlade mer om hur man mår än att fokusera på vikten.

Spännande med studien Kerstin Brismar ska göra!

One thought on “Piggare

Kommentera

