Träffa Michael Mosley!!

Jag fick precis en inbjudan till en presslunch i september för att träffa grundaren av 5:2 dieten; Michael Mosley!

Tackade ja på direkten och ser verkligen fram emot att få träffa honom och förhoppningsvis få ställa lite frågor.

Om ni har någon fråga till honom så skriv gärna den på bloggen så ska jag försöka ställa dem.

Kram och god natt

One thought on “Träffa Michael Mosley!!

  1. Jag vill också träffa Michael Mosley, är så avundsjuk!
    Tack för en inspirerande blogg! Är själv inne på min tredje vecka nu. Jag började med 5:2 dieten för att jag har problem med min mage och det fungerar, känner mig gladare än någonsin.

Kommentera

