Dagens ”fasta” sallad

20130819-115939.jpg

4 thoughts on “Dagens ”fasta” sallad

    • Jag köpte den här salladen i lunchrestaurangen där jag jobbar så har inte gjort salladen själv men det är ca 500 kcal.
      Nästan alla mina fasta dagar ser ut så eftersom jag för det mesta äter lunch ute. Jag har hållit på med 5:2 i mer än 8 månader så jag räknar inte alltid kalorierna utan höftar för det mesta.
      Jag äter alla mina 500 kcal till lunch och det räcker till en matig sallad som den här.

Kommentera

