Bakisfasta

Idag fastar jag och har verkligen gått över förväntan för igår var jag ute på middag och det blev lite senare än planerat och ganska många glas och det kändes verkligen i morse när jag vaknade men var ändå fast besluten att fasta.

Jag körde en gammal goding till lunch
Thai’ish salla från Panini

20130822-201651.jpg
Straxt under 300 kcal för typ den godaste salladen!

På nått sätt så har jag knappt haft någon dipp i dag så att vara lite bakis och fasta var lätt som en plätt!

Kommentera

