5:2 hysterin

Måndagsmorgon och fasta dag idag. Känns inte som en stor sak utan jag har verkligen kommit in i mitt 5:2 liv igen.

Vad det skrivs om 5:2 nu! Helt galet! Nästan varje löp pryds av människor som gått ner massor av kilon och pratar om hur lätt det är att leva på det här sättet. Sen så kommer det alla skeptiker också och igår skrev Alex Schulman en krönika om dieten.

Ganska rolig text som du hittar här

Vem vet man kanske får sig en kram och macka i eftermiddag men joggningskor har jag redan och använder den flitigt : )

2 thoughts on “5:2 hysterin

  1. Haha det var nog det roligaste han skrivit på länge. Jag har min första fasta dag idag och tänkte faktiskt ge 5:2 dieten en chans. Får se hur det känns innan jag somnar ikväll =)

Kommentera

